Lubię film

foto: Cancia


Nowy blog o filmie?
A po co?
Bo lubię filmy. Uwielbiam je oglądać, uwielbiam je przeżywać, analizować. Uwielbiam polecać te, które są według mnie dobre, najlepsze, wyjątkowe.

Nie będę pisała prawdopodobnie o wszystkich najnowszych premierach, bo na wszystkie zwyczajnie nie mam czasu, a gdybym go miała, to i tak z pewnością byłoby mi go na pewne filmy szkoda.
Nie będzie tu pewnie plotek i ploteczek o wschodzących lub upadających gwiazdach.

No to, co w takim razie będzie?
Będzie o filmach, które lubię, które wywarły na mnie niezapomniane wrażenie, o filmach według mnie wartościowych w taki czy inny sposób.

Na początek nie będą to najnowsze premiery, bo mam trochę zaległości do nadrobienia - jest kilka filmów, które pamiętam, wspominam, nawet czasem analizuję po latach. I o nich właśnie na początek chcę opowiedzieć.

No i żeby nie było, o twórcach i aktorach też będzie, ale też o tych, którzy według mnie naprawdę mają coś do powiedzenia.
Zapraszam więc, pierwszy film już wkrótce.

Komentarze

Popularne posty